Puma Team Europe e.V.
Puma Team Europe PTE-Forum Datenbank Galerie Team Members Frequently Asked Questions Privacy policy

Puma Team Europe e.V. » Public » Questions about Puma Team Europe » anmeldung » Hello Guest [Login]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page anmeldung
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
cyrus1895
unregistered

anmeldung Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hey ihr hab mich letzten Samstag angemeldet und wolte nur mal fragen vorsichtig fragen ob die denn angekommen ist,ich weiss da steht innerhalb einer Woche aber bin doch so ungeduldig Augenzwinkern
mfg Marco Wave
28.06.2007 20:44  
Scorpion
unregistered

RE: anmeldung Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Jepp, wirst bald Antwort erhalten Wave
28.06.2007 22:20  
cyrus1895
unregistered

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Supi,jetzt seh ich erst was ich da oben geschrieben habe 2X fragen und wollte mit einem L verwirrt
na dann bis demnächst Wave
28.06.2007 22:29  
cyrus1895
unregistered

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hey, ich schon wieder Wave ,habe ja jetzt am letzten Sonntag die Angaben in der Mail bestätigt und wollte mal hören wie es jetzt weiter geht?
schöne Grüsse
Marco
04.07.2007 20:59  
Roadrunner Roadrunner is a male
PTE - Member

Auszeichnung für Treffenorganisation Gold Auszeichnung für organisierte Sammelbestellung Gold 7 Jahre PTE-Mitglied

Registration Date: 13.06.2005
First name: Michael
Province: Rheinland-Pfalz
Country: Germany
Model: Ford Puma
Engine: 1.7i
Year of manufacture: 1997

Hallo. Bitte gedulde dich noch etwas! Du wirst in den nächsten Tagen deinen Account erstellt bekommen !

MfG

Michi
Team Leader Germany
04.07.2007 21:07 Roadrunner is offline Send an Email to Roadrunner Search for Posts by Roadrunner Add Roadrunner to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Post New Thread Post Reply
Puma Team Europe e.V. » Public » Questions about Puma Team Europe » anmeldung

Views heute: 6.886 | Views gestern: 8.818 | Views gesamt: 57.446.532

Forum Software: Burning Board 2.3.6 pl2, Developed by WoltLab GmbH
planetBlue V1 © 2003 Fi®eb@ll